Valmistaudu Lion Portal -alustaan

11.1.2023

Lions International uudistaa digitaalisen alustan kesään 2023 mennessä.  Nykyiset toiminnot MyLionista, MyLCI:sta, Insights-sovelluksesta ja muista työkaluista yhdistetään yhdeksi yhtenäiseksi ja johdonmukaiseksi kokemukseksi – Lion Portal -alustaksi.
Klubisihteerien tehtävänä kevään aikana on varmistaa, että kaikilla jäsenillä on henkilökohtainen sähköposti osoite, jolla kirjaudutaan MyLCIin.

Katso lyhyet Power Point lisätiedot ja ohjeet.

Varmista, että Lion Account -tili tiedot ovat oikein ja ajan tasalla MyLCI:ssä tai alueellisessa raportointijärjestelmässä. Huomaa, että uusi Lion Portal vaatii oman henkilökohtaisen sähköpostin, eikä puhelinnumeroita enää tueta kirjautumistunnuksena.

Jäsentietojen päivittäminen on helppoa:

Kirjaudu sisään nykyiseen jäsenportaaliin Lion Account -tilisi tunnistetiedoilla
Siirry MyLCI:hin
Valitse "Oma lionsklubini"
Valitse ”Jäsenet”
Napauta sen jäsenen nimeä, jonka tiedot haluat päivittää
Valitse ”Muokkaa jäsenen tietoja” ja ilmoita uusi sähköpostiosoite ja muut tarvittavat tiedot
Alla olevat tiedostot auttavat sinua varmistamaan, että kaikilla lioneilla on vaivaton siirtymävaihe uuteen portaaliin: