Lions Quest

Lapset, nuoret ja Lions Quest -kouluttajat haastavat jokaisen lionsklubin mukaan Elämisentaitoja Lions Quest -koulutusten rahoittamiseen. Elämisentaidot ovat keskiössä joka päivä.

Lapset ja nuoret ovat leijonille erityinen kohde. Jo yli 21 000 opettajaa ja muuta kasvattajaa on Suomessa käynyt läpi Elämisentaitoja Lions Quest -koulutuksen ja siten edistänyt lasten ja nuorten itseluottamuksen, tunne-, vuorovaikutus- ja päätöksentekotaitojen sekä hyvinvointiosaamisen vahvistumista. Työ jatkuu.

Tule mukaan - juuri nyt.

Me voimme tehdä työtä lasten ja nuorten hyvinvoinnin puolesta. Elämisentaitoja Lions Quest -koulutusten avulla voimme vaikuttaa kiusaamisen vähenemiseen, syrjäytymisen ehkäisyyn, keskinäisen kunnioittamisen lisääntymiseen ja itsetunnon parantamiseen.

Elämisentaitoja LQ -koulutus on tarjolla opettajille ja liikuntaseurakasvattajille. E-piirin ensi kauden liikuntaseurakoulutus on Tampereella 29.9. ja 6.10. iltakoulutuksena. Paikka tarkentuu lähempänä koulutusta. Yhden koulutetun opettajan tai liikuntavalmentajan vaikutus siirtyy kymmeniin lapsiin ja nuoriin.

Lisätietoja löytyy liitteistä ja verkkosivuiltamme www.lionsquest.fi. Voit aina kääntyä myös minun puoleeni.

Marja-Leena Niskanen

Piirin 107E LQ puheenjohtaja