2. VDG -ehdokas Marja Sundsström

Marja Sundström 2.vdg

Olen Marja Lempäälästä, klubini on Lempäälä / Sääksjärvi vuodesta 2006 lähtien. Olen toisen polven lion, joten kun liittymiskutsu aikoinaan esitettiin, en epäröinyt hetkeäkään, sillä tiesin,
miten upeaan joukkoon olen liittymässä.

Leijonapolullani olen toiminut lähes kaikissa klubiviroissa, tällä hetkellä sihteerinä jo neljännen kerran, ei tosin peräkkäin. Klubipresidenttinä olen ollut kahdesti.
Piirihallituksen jäsen olen ollut vuodesta 2011 lähtien, useammissakin tehtävissä. GAT-tiimissä toimin GMT:nä eli jäsenkoordinaattorina ja sen lisäksi olen ollut kolmella kaudella Quest -toimikuntapuheenjohtajana. Kuluvalla kaudella vastaan piirin taloudesta rahastonhoitajana.
Tehtäviini kuuluu edelleen myös piirin LEO -yhdyshenkilönä toimiminen.

”Siviilissä” taustani on KTM eli tuttavallisemmin laskentaekonomi. Olen siirtynyt pois kokoaikaisesta työelämästä jo vuonna 2005, vakavan liikenneonnettomuuden jälkeen.Jatkoin
sivutoimista työskentelyä vielä vuoteen 2012, mutta siitä eteenpäin olen keskittynyt muihin asioihin, kuten perheeseen ja vapaaehtoistyöhön. Kaksi tytärtäni ovat nyt aikuisia ja olen myös
pienen pojan onnellinen mummi, joten on hyvin aikaa antaa lions-työlle vielä enemmän kuin aiemmin.

Lions -toiminnassa minuun vetoavat ennenkaikkea ihmiset, joista yhteisömme koostuu. Leijonajoukosta löytyy niin valtavasti osaamista, eri alojen asiantuntijuutta , kokemusta ja sydämellisyyttä, että sitä on joskus lähes vaikea käsittää. Ja mikä tärkeintä, tämä mahtava joukko kantaa ja voimaannuttaa, paitsi avun kohteita, myös toinen toisiaan. Siksi missioni on vahvistaa tätä upeaa yhteisöä kaikin tavoin. Tunnuslauseeni onkin VÄLITTÄMINEN LUO VAHVUUTTA.

Kiitos, että luit tämän tekstin. Jos haluat jakaa ajatuksia kanssani, älä epäröi olla yhteydessä. Minut tavoittaa parhaiten sähköpostitse marja.sundstrom@lions.fi tai p. 045-133 6898.