1. VDG -ehdokas Ari Järvinen

1. Varapiirikuvernööriehdokas Ari Järvinen

LC Tampere

Perheemme muutettua pääkaupunkiseudulta takaisin maalle minut kutsuttiin mukaan Lions Club Alajärvi/Järviseutu-klubiin vuonna 1989. Runsaan 15 vuoden jälkeen muutimme Äänekoskelle ja sieltä vuonna 2016 Tampereelle. Muuttojen yhteydessä käytin hyväksi siirtojäsenyyttä ja liityin paikalliseen Lions Clubiin. Paikkakunnan vaihto ei ole ongelma, sillä uudet sosiaaliset suhteet syntyvät vaivattomasti lionstoiminnan kautta. Nyt olen Lions Club Tampereen jäsen.

Presidentin tehtävää olen hoitanut kahdesti Alajärvi/Järviseutu- ja Äänekoski/Kotakennäs-klubeissa. Piirihallituksen toiminnassa olen ollut mukana lohkon puheenjohtaja F-piirissä ja auditointityöryhmän puheenjohtajana G-piirissä. Puolisoni Pirjo on toiminut myös lionina ja presidenttinä sekä G-piirin rahastonhoitajana 2 kautta.

Olen syntynyt Karstulassa, josta ylioppilaaksi päästyäni lähdin opiskelemaan Oulun Yliopistoon. Valmistuttuani diplomi-insinööriksi työskentelin palkollisena kymmenkunta vuotta, jonka jälkeen olen ollut yrittäjänä yli 30 vuotta ja työ jatkuu. Työn ohella olen suorittanut tutkinnon yritystaloudessa Vaasan Kauppakorkeakoulussa, JET-tutkinnon Jyväskylän Yliopistossa ja Hyväksytty Hallituksen jäsen (HHJ)- tutkinnon. Mieluinen harrastukseni on valokuvaus ja siihen liittyvät valokuvakirjat. Perheemme yhteinen harrastuksemme on veneily, jolla harrastamme Päijänteellä ja ensi kesällä Saimaalla.

Piirin tulevaisuuden näen valoisana. Edeltäjieni jälkeen saan jatkaa heidän ansiokasta työtään piirin ja klubien hyväksi. Työskentelemme yhdessä jäsenkunnan pysyvyyden ylläpitämiseksi ja jäsenviihtyvyyden parantamiseksi.

Ari Järvinen