Koulutus

KAUDEN 2023-24 LIONSKLUBIEN VIRKAILIJOIDEN KOULUTUKSET !

KOULUTUKSISSA SAAT ENSIARVOISEN HYÖDYLLISTÄ TIETOA JA OPASTUSTA ENSIKAUDEN TEHTÄVÄSI HOITAMISEKSI!

Ilmoittautumiset piirifoorumiin ja koulutuksiin normaaliin tapaan piirin kotisivuilla.

Piirin virkailijakoulutukset: Presidentti, Sihteeri, Rahastonhoitaja, Jäsenjohtaja (GMT), Lohkojohtaja

KOULUTUKSET:

Kaudella 2023-24 klubitoiminnassa noudatetaan kansainvälisen lionsliiton yhtenäistä Global Action Team -toimintamallia (GAT). Maailmanlaajuinen toimintaryhmä GAT toimintamali tuo yhteen maailmanlaajuisen johtajakoulutusryhmän (GLT), maailmanlaajuisen jäsentyöryhmän (GMT) ja uuden maailmanlaajuisen palveluryhmän (GST).  Klubeissa on oltava siis nimettynä mainittujen tehtävien hoitajat.

Presidentti toimii klubien palveluryhmän puheenjohtajana. Virkailijakoulutuksissa saat virkailijatehtäväsi koulutuksen lisäksi tietoa GAT toimintamallista.

Muut koulutukset toteutetaan toiveidenne mukaan.  Etänä tai paikanpäällä, vaikkapa klubi-illassa.

Koulutuksia mm. pienkeräysluvasta, klubiviestintä ja markkinointi, Lions tietoutta uusille jäsenille, jäsenporttaalin hyödyntäminen, katsauksia uusiin palvelumahdollisuuksiin, Auta Lasta - Auta Perhettä formaatti jne.

Presidenttikoulutus:
Kohderyhmä: Kauden klubipresidentit
Koulutuksen tavoite:  Antaa valmiudet toimia klubipresidenttinä ja varmistaa, että henkilö tietää tehtävänsä presidenttinä ja varmistaa, että presidentti pystyy kantamaan vastuun klubin toiminnasta, hoitaa klubin velvollisuudet ja kehittää klubia määrätietoisesti.

Sihteerikoulutus:
Kohderyhmä: Kauden klubisihteerit
Koulutuksen tavoite: Varmistaa, että sihteerit tietävät mitä heiltä vaaditaan ja mitkä ovat kotimaiset ja kansainväliset raportointivaatimukset (MyLion ) ja aikataulut.

Rahastohoitajakoulutus:
Kohderyhmä: Kauden klubien rahastonhoitajat
Koulutuksen tavoite: Varmistaa, että rahastonhoitajat tietävät mitkä ovat heidän vastuunsa ja velvollisuutensa.

Jäsenjohtajakoulutus:
Kohderyhmä: Kauden klubien jäsenjohtajat (GMT)
Koulutuksen tavoite: Klubin jäsenjohtajan avaintehtävät ja vastuut

Lohkonjohtajakoulutus:
Kohderyhmä: Kauden E-piirin lohkojen puheenjohtajat
Koulutuksen tavoite: Antaa henkilöille valmiudet toimia piirinsä piirihallituksen jäsenenä ja piirikuvernöörin alaisuudessa.

Lähde mukaan piirin tarjoamiin koulutuksiin!

Koulutusterveisin

Piirin koulutusjohtaja (GLT) Heidi Rantala & kouluttajat